رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران بانوی کرمانشاهی در رقابت‌های دو ومیدانی جانبازان و معلولان کشور تا‌کنون سه مدال رنگارنگ را از آن خود کرده‌اند.
کد خبر: ۴۱۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 07 May 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،عزت‌الله پرنیان، اظهار داشت: رقابت‌های دوو میدانی قهرمانی جانبازان و معلولان کشور در مجموعه ورزشی آفتاب تهران امروز به پایان می‌رسد.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه به حضور 700 ورزشکار از 30 استان در این دوره از مسابقات اشاره و بیان کرد: استان کرمانشاه با 23 نفر در قالب دو تیم آقایان و بانوان، به همراه چهار مربی در این دور از پیکارها حضور دارد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران بانوی کرمانشاهی تا‌کنون توانسته‌‌اند در این دوره از رقابت‌ها سه نشان را از خود کنند، گفت: تا این لحظه مریم رنجبر طلای پرتاب وزنه، زهرا شاه‌محمدی نشان نقره دو 400 متر و وحیده عیوضی مدال برنز پرتاب وزنه را کسب کرده‌اند.

پرنیان با اشاره به اینکه امروز نتیجه مسابقه دو نفر از بانوان ورزشکار معلول کرمانشاهی در این دوره از رقابت‌ها مشخص می‌شود، یادآور شد: این دوره از رقابت‌ها به خاطر حضور کمیته ملی پاراالمپیک برای ورزشکاران از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار